sobota, 7 grudnia 2013

10. Odpowiedż na pytanie.

~Oczami Max'a

- Więc?- zapytałem się wróżki ponieważ przez dłuższą chwilę się nie odzywała.
- Jeśli chcecie się wydostać z naszego świata musicie przede wszystkim iść do Pałacu Octavia- czyli do Królowej Edei, z pewnością was przepuści przez magiczny portal! A co do nie bezpieczeństw to zagraża wam Królowa Regina...
- A dlaczego akurat ona i czemu my?!- powiedziała Victoria.
- Z pewnością chce waszej mocy! Jesteście niezwykli! Brzemię w was niezwykła moc!
- A to dlatego potrafiłem znaleźć kwiat bez problemu? To my mamy jakieś moce czy co?- z szokiem zapytałem się.
- Owszem. Ale magia nie zadziała zawsze... Pamiętajcie o tym! Dobrze?-
- Dobrze!- odpowiedzieliśmy.
- Przepraszam? A ja jakom mam moc? Bo jeszcze się nie ujawniła?- zapytała się Victoria do Księżniczki.
- Tego nikt nie wie nawet ja. Sama się odkryje zobaczysz.- odpowiedziała i zaskakująco zniknęła.
- Gdzie ona jest Vasco?-
- Nie wiem dzieci. No dobrze ruszajmy już dobrze?-
- Ok.

Po tym wyruszyliśmy w dalszą drogę ku Pałacu Octavii...

~Oczami Reginy

- Zadanie wykonane?!- zapytałam się wrogo.
- Przepraszam panią ale nie użyli magicznych granatów i...-
- A co mnie obchodzi czego użyli?! Ale z was sieroty!-
- Przepraszam więcej się to nie powtórzy!-
- Mam nadzieję!-
- Gdzie teraz mamy Królowo się udać?-
- Teraz na Wzgórze Skorpionów. Tam będą musieli pójść!-
- Królowo Regino ale można przecież przejść Jasnym Lasem?-
- To sieroto pomyśl główką i załatw to!-
- Tak jest!-


C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz